خرید آموزش آشپزی
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش آشپزی


خرید آموزش آشپزی


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته بانوان

شما هم می توانید مانند مالرز «یکی از بهترین آشپزان دنیا» غذایی فوق العاده با کمترین امکانات آماده کنید.پس همین حالا دست به کار شوید.فروشگاه نورپرتال محصولی فوق العاده در این زمینه برای شما فراهم آورده است.محصول فوق در قالب 2 عدد DVD به آموزش تهیه انواع غذاهای ایرانی-دسرها-نوشیدنی ها-غذاهای فرنگی-سالادها و انواع پیتزا در قالب فیلم و مقاله با بهترین کیفیت پرداخته است.





امکانات نرم افزار لذت آشپزی:
»کاملا مولتی مدیا،قابل استفاده دررایانه و پخش های خانگی
»به همراه ساعت ها فیلم و گفتار برای آموزش ساخت انواع خوراکی ها
»و صدها مقاله آموزشی
»آموزش تهیه انوع غذاهای ایرانی
» انواع غذاهای فرنگی بسیار خوشمزه
» انواع پیتزاها
» سالادها
» دسرها
» نوشیدنی ها
» و ...
آشپزی چیست؟
مفهوم کلی آشپزی درست کردن غذا برای مصرف می باشد, که در برگیرنده محدوده بزرگی از روشها, ابزار و ترکیب اجزا برای توسعه طعم و یا قابلیت هضم غذا می باشد. لازمه این کار انتخاب, اندازه گیری و ترکیب اجزا با یک روش منظم, همراه با تلاشی برای دسترسی به نتیجه مطلوب می باشد. عوامل محدود کننده موفقیت شامل متغیر بودن مواد اولیه و کیفیت آنها, شرایط محیطی, ابزار و مهارت شخص آشپز می باشد.
تنوع انواع آشپزی در سراسر جهان, بازتابی از ملاحظات بیشمار تغذیه ای, سلیقه ای, کشاورزی, اقتصادی, فرهنگی و مذهبی می باشد.
آشپزی اگرچه نه همیشه ولی غالباً, همراه با اعمال حرارت برای تغییر شیمیائی غذا, برای تغییر طعم, رنگ, بافت, ظاهر, و خواص تغذیه ای آن می باشد. شواهد باستانی از غذای پخته (به دو صورت گیاهی و حیوانی), در زیستگاههای انسانی مربوط به اوائل دوران استفاده از آتش موجود می باشد.
آشپزی مفهومی فراتر از دستور پخت چند غذا دارد . تمام علوم مربوط به تغذیه در حد کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در نهایت به این مبحث باز می گردند.علیرغم تصور غالب در جامعه ما آشپزی کاری کاملا" علمی است . و نیز در حیطه هنر نیز قرار می گیرد . اما به دلیل وجود آشپزخانه در همه خانه های و نیز کثرت استفاده و محدود بودن مدت استفاده و هر روزی بودن آن نه تنها به عنوان کاری علمی به چشم نمی آید بلکه از دید بسیاری از افراد از حیطه کارهای هنری نیز خارج شده و به عنوان کاری وقت گیر که در عرض نیم ساعت تمام زحمات انسان محو میشود قلمداد می شود .

فروشنده: جوان امروز

قیمت: 4,900 تومان

درصد :30

خرید آموزش آشپزی





:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: